Case Study: How a ski resort hit 30 percent email conversion rate via Facebook

On January 17, Heyo customer and CEO of Out and About Marketing, Milena Regos, launched a Facebook contest for her client, Squaw Valley Ski Resort. Squaw Valley wanted the contest to drive additional likes for the page in addition to capturing fan emails. Over the first 11 days, the campaign has converted at over 30 percent and helped drive 6,975 new likes. This means for every 100 people that view the campaign, 30 are entering their email.

See on www.insidefacebook.com

Aurélien de PIERREFEU‘s insight:

Plutôt rare que le site Inside Facebook parle de ski, mais les résultats du dernier jeu Facebook de la station de Squaw Valley sont réellement impressionnants.

 

Publicités

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s

%d blogueurs aiment cette page :